tisdag 1 januari 2013

Årets första inlägg

och kanske årets sista. Jag tycker denna blogg (är inte ens värd att kallas det längre, jag skriver ju inget längre) har spelat ut sin roll. Jag har sagt upp mig från jobbet och planerar en resa söderut.

Kanske återkommer jag från Indien. Kanske återfödd som författare. Kanske inte alls.

Tills vi under någon form kommer att ses igen njut av detta. Och följ dessa: Vegankrubb, Palsternackan, Pinto magasin samt Det gröna skafferiet (för maten), Fokus (för nyheter och knivskärpa), Genusfotografen och Vi som aldrig sa sexist (för genusmedvetenhet), Nanna Johansson och Lina Neidestam (för att de kan rita smart), Futebol da Forca (för att Cecilia är min idol), Pocketblogg (för boktips för muskeltrötta armar) samt Babel och Vi Läser (för boktips).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar