söndag 4 juli 2010

Annika Norlin

Annika Norlin är Säkert! när hon sjunger på svenska och Hello Saferide när hon sjunger på engelska. Annika är fantastiskt bra på att förmedla riktiga känslor genom text och musik. Jag blir extra glad när jag får nys om att Säkert! släpper nya albumet Facit (jaa, som gamla Åtvidabergsföretaget!) 15 september. Förstasingeln heter Fredrik och kan höras redan om en månad!

Kan det bli lika bra som första skivan? Går det förövrigt? Jag väntar nyfiken, spänd och förväntansfull! Läs mer om Annika Norlin och några av höstens fantastiska kulturmänniskor här, genom Fokus såklart! Bild från Säkert!s blogg.

2 kommentarer:

  1. Man längtar ju ihjäl sig.

    SvaraRadera
  2. Hej chefen du har rätt jag borde vara glad för jag får ryggbråck och 80 öre per dag!

    SvaraRadera