tisdag 2 november 2010

Ten seconds of fame

Så kom då stunden då jag var med i SVT-serien "Våra vänners liv". Jag skrev om det här.

Klicka här för att se avsnittet. För att slippa se hela avsnitt tre spola fram till 31:18 då gör jag entré till vänster om Rakel Wärmländer och Erik Johansson.
Scenen börjar med att "Frida" serverar två latte till Rakel Wärmländer och Erik Johansson. De två sitter och pratar i en soffa i "Davids" antikaffär.
Kan du inte se mig (är du blind?) kolla in bruttan i mycket rött hår, svart basker, svart jacka, svart kjol och strumpbyxor som bär på en röd plastpåse. Stjärnan som möter "Frida" (efter att hon lämnat latteglasen) och sedan går rakt fram mot kameran och svänger in framför den för att försvinna åt höger. En promenad som tar ca 10 sekunder. 31:28 försvinner jag nämligen ur bild. Mellan 31:51-31:53 syns min torso bakom Erik Johanssons huvud.

Mamma tyckte min insats var strålande.

Jag blir mest sugen på att vara så rödhårig igen!

3 kommentarer:

  1. Jag såg dig!!! Väldigt fin insats och ett häftigt hår. Kram christel

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Vi ses om en dryg vecka!

    SvaraRadera
  3. Jaa! Det ser jag fram emot. Välkomna!!
    Kram Christel

    SvaraRadera