söndag 20 juni 2010

Men vad äter kungligheterna?

Kollade en del på bröllopsspektaklet mellan Victoria och Daniel under gårdagen. Det var flådigt. Och kändes som att titta på en gammal film. Men de verkar fantastiskt kära!
Det roligaste med SVT´s sändningar var att min gamla gymnasiekompis Jonas Borg arbetade som fotograf, både i storkyrkan och på slottet!

Jag är lycklig över brudparets val av blommor föll på ekologiskt odlade svenska försommarblomster. Jag är glad att bröllopsmenyn bestod av svensk, säsongsbetonad och ekologisk mat. Dock undrar jag som en galning om någon bröllopsgäst åt vegetariskt eller veganskt! Och i så fall vad fick de?

Till sist vill jag önska ett stort grattis till alla nyblivna brudpar, oavsett konstellation. Hoppas alla fick sin egen prins eller prinsessa och att ni kommer bli mycket lyckliga! Glöm inte att äta vegetariskt minst en dag i veckan i ert nya vuxna och respektfulla liv som gifta!

1 kommentar:

  1. Inte en enda vegetarian på bröllopet! Vilket sorgligt bröllop! Så fruktansvärt fullständigt ocharmigt av överklassen! Ond bråd död och bröllop hör väl inte riktigt ihop?
    http://vegokoll.se/?p=836#comments

    SvaraRadera