måndag 29 mars 2010

Kommentera mera!

Jag vet att jag har ett fåtal bloggläsare dagligen. Jag vill ha flera smarta och eftertänksamma kommentarer på bloggen.

Så här gör icke datavana bloggläsare för att kommentera! Lycka till!

1. Klicka på "kommentarer" under inlägget.
2. Skriv din kommentar i rutan.
3. Välj profil (anonym om du inte har google-konto)
4. Klicka på "Skicka kommentar".
5. Skriv bokstavskombinationen i rutan vid rullstolen. Klicka på "Skicka kommentar".
6. Därefter ska bara jag granska kommentaren så den inte är stötande eller spam.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag fick mig ett gott skratt när jag såg att du var tbx! Du har humor och det gillas! Jag visste att du inte skulle kunna hålla dig borta eller lyckas att vara någon annan än just dig själv! Du är bra och modig! Att vara en person som går mot strömmen är inte ett lätt liv, men du kan inte leva på något annat sätt, lika bra att försöka försonas med det. Du kan glädja dig själv med att du inte kommer att dö som en grönsak utan som en person som gjort skillnad. Sanningen och det goda segrar inte alltid, men för många människor finns det inget annat alternativ än att leva sant. Man offrar sig för den stora massan! Du skulle inte drabbas som du gör om du inte var som du är och alla har det inte som du, för de går igenom livet utan att reflektera. Du kommer inte att rätta in dig i ledet och det är det som gör dig speciell och beundransvärd, men för ditt eget välbefinnande är det bra att finna en balans! Livet är inte rättvist och vi har inte samma förutsättningar och det kan göra en bitter. Jag tycker att bitterhet är en kraft som vi kan vända till något positivt! Det finns så mycket att glädjas åt och om vi aldrig är i nuet så missar vi det som finns framför näsan och poff så var livet slut! Lev och låt leva! Genom din blogg kan du dela och hela! Ta ut en riktning i ditt liv, gräv där du stor och våga handla, och försök att hantera diskrepansen mellan vad du tänkt och hur det blev! Inget blir som vi tänkt oss, men ibland blir det bättre. Det är ok att backa och klättra ner från berget som bergsklättraren, det vill säga att misslyckas. Det känns ju förjävligt just då, men det kan var förlösande i längden. Ibland finner vi ju en bättre väg till målet genom att just ta ett steg tbx., vilket inte är synligt när vi är upptagna med att klättra. Det är ok att fela!
    Pepp till alla att öppna upp och inte låta skammen och rädslan att fela tystna och passivisera oss!!! Jag tror på möten och kärlek-jag tror på livet!!!
    Jag kommer att stjäla inlägget, jag vill oxå ha fler kommentarer-möten på min blogg. Det är i samspelet med andra som vi skapar mening-relationer är livet!!! Det blev lite rörigt, men klockan är mycket och jag är komatrött!!!
    Tusen kramar till dig!
    Ps: Nu är du tillagd på min blogg igen! Det är nu första april, men inlägget är inget skämt ;-)

    SvaraRadera